Ogólne informacje o firmie APART4RENT Zuzanna Ortmanns
NIP 6391816794
Regon 278023528.
Firma została założona w 2002 roku.

Na stronie głównej www.apart4rent.pl firma APART4Rent oferuje swoje mieszkania do wynajęcia.

Jaki jest adres biura?

APART4RENT
ul. W. Zająca 19, 47-400 Racibórz, Polska

Tel. / fax (0048) 32 415 8882. Telefon komórkowy (0048) 509 217 414
E-mail: Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.
Adres firmy nie jest adresem apartamentów.

Gdzie mogę zapoznać się z ogólnymi warunkami handlowymi (OWH)?


Ogólne warunki handlowe dostępne są na naszej stronie internetowej w zakładce Regulamin.

Czy mogę zarezerwować mieszkanie ze śniadaniem?


Nie ma niestety możliwości rezerwacji mieszkania ze śniadaniem, jednak w promieniu 100 metrów istnieje wiele możliwości zrobienia zakupów spożywczych.

Czy ręczniki i pościel są zapewnione?


Tak, każdy najemca otrzymuje ręczniki i pościel do bezpłatnego użytku. Usługi te są już wliczone w cenę.
Przy dłuższym pobycie (powyżej 4 dni) ręczniki są zmieniane 2 razy w tygodniu, natomiast pościel 1 w tygodniu. Oczywiście po wcześniejszym uzgodnieniu dogodnego terminu z osobą wynajmującą mieszkanie.

Czy nasze mieszkania są z podwójnym łóżkiem?


We wszystkich naszych dużych mieszkaniach (40,0 m
²) znajduje się 1 łóżko podwójne, dostępne w rozmiarach 1,40x2,00 m i wielofunkcyjna sofa w wielkości 2,00x2,00 m.

Czy zwierzęta są dozwolone? Czy palenie jest dozwolone?


Nie. Zwierzęta i palenie nie są dozwolone w mieszkaniu. Zakaz wprowadzony jest ze względu na dbałość o potencjalnych klientów z alergią.

Ile osób może wynająć mieszkanie?


Mieszkania są przystosowane do pobytu 1-2 osób.

Czy dostępny jest parking i ile kosztuje?


Istnieje możliwość parkowania w bezpośrednim sąsiedztwie naszych mieszkań na publicznych parkingach.
Opłata za parking naliczana jest za każdą rozpoczętą godzinę. Bilet w dni powszednie od 7:00 do 17:00 kosztuje 1.50 zł / godz.
Cena za cały dzień (07:00-17:00) wynosi 12 zł. Jednak w dni powszednie od 17:00 do 7:00 rano, a także w soboty po godzinie 13:00 oraz niedziele i święta, parking jest bezpłatny.
Istnieje także możliwość wykupu miesięcznego abonamentu, co łączy się z obowiązkiem tymczasowego zameldowania. Abonament kosztuje 20 zł na miesiąc.
Dla osób planujących wynajem długoterminowy, istnieje możliwość uzyskania karty parkingowej, umożliwiającej bezpłatny postój (karta parkingowa jest przydzielana przez Radę Miejską Miasta Racibórz. Ze względu na zawiłość procedur związanych z uzyskaniem karty, przysługuje ona jedynie osobom wynajmującym nasze apartamenty na dłuższy okres).

Gdzie mogę przechowywać rower?

W zamykanej piwnicy, którą posiada każdy apartament. Do piwnic bezpośrednio zjeżdża winda.

Gdzie mogę znaleźć ceny?


Ceny naszych apartamentów można znaleźć w naszej broszurze oraz na naszej stronie internetowej w zakładce Rezerwacja.
Ceny naliczane są według długości pobytu. Przy pobycie dłuższym niż jeden miesiąc, ceny podlegają negocjacji. Wszystkie ceny podane są z doliczonymi 8% VAT.

W jakim okresie apartament jest dostępny?


Aby uzyskać informację nt. bieżącej dostępności apartamentów, prosimy o kontakt telefoniczny, przez faks lub poprzez e-mail.


Jak zarezerwować mieszkanie i w jaki sposób następuje potwierdzenie rezerwacji


Mieszkanie najlepiej zarezerwować poprzez formularz rezerwacji na naszej stronie w zakładce Rezerwacja. Formularz pozwala nam uzyskać wszelkie Państwa dane. Można też wysłać faks lub e-mail. Rezerwacja mieszkania jest ważna jedynie po wypełnieniu formularza i wpłaceniu zaliczki.

Czy można zmienić swoją rezerwację?


Aby dokonać zmian w rezerwacji należy skontaktować się z nami telefonicznie, przez faks lub mailowo. Jeżeli dostępność mieszkania pozwala na zmianę rezerwacji, jest taka możliwość, jednak jedynie w zgodzie z OWH.


Co jest następnym krokiem po dokonaniu rezerwacji?

Odpowiedzi prosimy szukać w OWH.

Jak zapłacić?


Aby poznać warunki płatności, zapoznaj się z OWH na stronie głównej.

Czy mogę zapłacić kartą kredytową lub czekiem?


Nie, płatność kartą kredytową lub czekiem nie jest możliwa.

Co się stanie, jeśli termin płatności minął?


Procedura opisana jest szczegółowo w OWH.

Jak anulować rezerwację?


Rezygnacja musi być zawsze zgłoszona w formie pisemnej.

Jakie koszty ponoszę w przypadku rezygnacji?


O kosztach odwołania lub rezygnacji można dowiedzieć się które można znaleźć w ogólnych warunkach, umieszczonych w zakładce OWH na naszej stronie internetowej.

Jak zorganizowany jest przyjazd i odjazd?


Nasi klienci są proszeni o kontakt na 1 -2 dni przed przyjazdem w celu doprecyzowania czasu przekazania mieszkania. Mieszkania przekazywane są przez APART4RENT najemcom na ogół w godzinach od 14:00 do 20:00, wymeldowanie się jest możliwe od godziny 8:00 do 12:00. Możliwe jest także indywidualne uzgodnienie.Jesteśmy obecni przy Państwa przyjeździe i odjeździe. Mieszkanie zostaje przekazane po okazaniu dowodu osobistego przez najemcę.

Jak wygląda odbiór mieszkania?

Odbiór mieszkania następuje w dniu przyjazdu i wyjazdu.Zasady przekazania mieszkania w dniu przyjazdu i wyjazdu można znaleźć w ogólnych warunkach na naszej stronie internetowej w zakładce OWH.

Mamy nadzieję, że za pomocą odpowiedzi na Państwa ewentualne pytania, uzyskali Państwo wyczerpujące informacje.
Jeśli mają Państwo jeszcze inne pytania, prosimy o przekazanie ich telefonicznie lub przez e-mail. Chętnie i szybko odpowiemy na każde z nich.